Underbart !

Är ledig från skolan imorgon eftersom att jag ínte har några lektoner så nu har jag Påsklov !  11 dagars skön ledighet, har gjort mig välförtjänt av de !
Tänkte att jag måste upp tidigt imorgon för att åka till MM och köpa en ny telefon, men så smart som man är så testade jag med hands-freen och det går att ringa ! Jippie ! Jag vill verkligen inte ha en annan telefon innan jag har råd med Touchwizen. Så får se hru länge jag kan stå ut med att snacka genom hands-freen med de otroligt stora och klumpiga lurarna.
Lovet kommer bestå av mycket vila och många mysiga promenader i solen. På måndag blir det nog en lunch med Jimmy, han har en innestående. På tisdag ska jag träffa T. Sen får vi se vad jag hittar på resten av dagarna, Vet iaf att det blir en mysig påsklunch hos Pappsen på lördag.
Ska nog försöka dra ihop ett påskpyssel med tjejorna, såg att det fanns speciella äggmålar kit på Panduro för typ 39 kr. Får bli på Torsdag, måla ägg och köpa lite ris, plcoka fram häxorna från källaren. Måste ju bli lite påskfint här hemma !
Ååå jag älskar våren !

Loving it !

Sitter och tänker lite på T, fan asså säger bara wow !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0