Underbara väder + tankar

Ska snart ut på promenad med Jessie, ska bli riktigt skönt !

En tanke från lördag... Jag tycker fortfarande inte om din stil och de spel du kör på, käns som om du lägger allt på mig, att det är jag som gör fel och drar mig undan... Jag vet inte hur det kommer fungera det här !

Tog tummen ur röven och frågade C om en film iveckan, ska bara bestäma när.
Kommer nog bli mys, fast blir kanske lite weard att träffas nyktra sådär... Visar sig väl.

Känner att jag vill ha någon i mitt liv, tolka mgi inte fel för ajg verkligen älskar det här singel livet, har aldrig kännt mig såhär fri och full av liv på länge, men det skulle inte skada att ha någon där, behöver inte vara värsta seriöst men ändå att ha någon att mysa med när man känner sig ensam.
På senaste har det blivit en hel del känner jag, men inget som jag känner att jag fått någonting ut av. Siffran har åkt upp en aning och ja jag vill inte vara den som stegrar i tal hur fort som hellst. Kan gärna hålla mig till siffran 1....

Försvinner in i huvet !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0