Trötter dag

Var återigen ett rent helvete att ta sig upp ur sängen imorsen... Första kommentaren är allid: ååå döda mig så direkt när jag gick upp och mötte mamma så sa hon: ååå döda mig ?... Hahha alltid lika död på mornarna...
Åkte iaf till skolan för att ha ekonomi, EmmaB var mycket törttare än mig eller hon var snarare aggresivt trött, satt och mordhota.. Ja vad vet jag inte ritktigt. Hon är så söt !

Strax efter 11 hoppade vi på bussen och jag åkte hem och sov till en kvart i 2. När klockan ringde så känndes det som morgon igen så var lagom pigg och glad när jag åkte till skolan för att ha sista lektionen för dagen, Ensemble. Vi köre igenom visa från utanmyra sen satt jag coh viktor å lyssna på massa musik innan vi körde en klassorkester.

Åkte sen ner på stan och mötte där Jennifer och Timea, jag köpte strumpbyxor till lördag och begav mig hem. Känns som om att jag ska ta en promenad men vet inte om jag är tillräkligt taggad för det.. Ska nog vaxa benen om jag är modig nog, gör ju så sjukt ont !

Får se får se... Ska iaf kolla på Alexander med min lillebror Alexander, hiih sen ska jag börja packa, känns som om att det blir fullspäckat imorgon så lika bra att göra det idag.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0