Torsdag

Kvällen började med födelsedags middag för Lena som fyllde år. Det bjöds på paj, vin och öl.
Tog mig sen hem till Jessie där emmsan och hon höll på att göra sig i ordning för kvällen äventyr.
Äventyret började på en för-korv-fest med en massa grymt snygga killar på stan hemma hos Stoffe innan vi drog till silk för att sen åter igen hamna på efterfest med samma killar. Mästerkocken Johan bjöd på mat.
Vi var där till strax efter 4 då vi bestämmde oss för att det var dags att gå hem och sova.
Kl kvart över 5 ramlade jag ner i sängen och somnade på två sekunder.

Var en mycket trevlig kväll med otroligt trevliga personer !

Grejen med videoklippet var så att jag skulle sätta på love lockdown och trode jag satt på rätt när jag hör att han sjunger I love food, pizza too ! Hahah Jag blev en aning utskämd kändes det som... Jag och Jessie ramlade på det där klippet igår och började asgarva !

Här kommer det igen !




// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0