Spikat !

Jag har alltid funderat på om jag ska måla om lite i mitt rum och när jag hjälpte emmaB att måla om hennes garderob så blev jag sjukt taggad !

Jag, Jessie och emmaB åkte i cirkus 4 timmar igår till Silvan, Ikea, Nisses, Bauhaus och Casa och kollade på färg och möbler. Bestämde mig för en olivgrön färg som jag såg på Room service och vita möbler.
Igår vid 6 fick jag ett ryck och åkte och köpte färg med tillbehör. Skulle varit med T men, jaa vet inte vad jag ska säga... Åkte till silvan iallafall och köpte färgen sen till Rusta för att köpa grejerna till. Plockade sen upp Jessie och vi åkte hem till mig och började plockan ner allt så nu är det skapligt tomt här inne.

Några bilder mitt i plocket. Jag skulle ha tagit före bilder men kom på lite sent att jag glömt de haha så får duga med dem här.



Idag så ska jag ta ut det sista, städa av golvet och börja spakla igen alla små hål. Imorgon får jag hjälp av emmaB och Jessie att måla. Sen på fredag ska jag köpa en hylla till teven och någon vägg hylla också.
Kommer bli så fint ! (Hoppas jag)

Ni får se mer sen
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0