Shopping shopping och skit dag

Har idag varit på ett lite halvdant och små tjurigt humör... Vet inte riktigt varför men man har väl sina dåliga dagar.

Iallafall så har jag hittat min studentklänning så köpte den idag och ett lavendellila band att ha i midjan, så nu är outfiten klar.

Ord pris 399 :- Men det var 30 % rea så fick den för 280 :-
Den är för övrigt från Cubus för dem som undrar

Köpte även ett par skor som jag kikat lite på men tyckt att dem var för dyra, men idag så hittade jag dem för 199 :- istället för 349:- ! Fanns ingen tvekan ! Kommer passa jätte bra till valborg tillsammans med ett par svarta strumpbyxor, min blommiga kjol fårn bubbleroom.se och ett svart linne !
 

Lite halv taskig bild dock...

Var även och solade med Emma idag vilket inte var den bästa idén vi haft eftersom det var olidligt varmt, emmsan la av efter 10 min....
Huvudet dunkar ganska så hårt ...

Ikväll så ska jag och Jessie åka och hämta far min i e-tuna vid 11 sen så är det lördag ! Tackar tackar ! :D
SKa sjussa pappa och hans kompisar ut i bushen för en poker kväll och sen ksaj ga kolla på film med C och någongång på natten åka och hämnta fyllona i bushen.

Hörs sen!

// Michaela

Kommentarer
Postat av: :)

vart är klänningen ifrån?

2009-04-26 @ 19:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0