Onsdag

Har varit en ganska slapp dag idag, endast en lektion som började 8.50 imorse. Vid halv 11 blev det lunch och sen övning inför dressed4succes, börjar bli riktigt bra ! Vi ska och kommer vinna så är det bara !

Gick en sväng med pms emma på stan och fy i helvete vad det luktade, höll på att spy bokstavligen...
Har efter de pluggat som en sate, allting kan man ju när man sitter men räker det till provet imorgon kan man undra...
Hoppas det iaf, måste ha vg på det här provet.

Kycklingen är just nu inne i ugnen och steker, blir det med ris och curry sås till kvällsmat, jag orkar inte göra nå mer avancerat så får duga åt gamarna som kallas min familj.

Kvällen kommer att bestå av mer plugg sen ska jag lägga mig skapligt tidigt, lyckades inte somna försen 2 inatt så var skapligt trött imorse när klockan ringde halv 8... Blir en fullspäckad och kul dag imorgon, först skola och prov sen stan med tjejerna jag ska shoppa lite kläder och sen ska jag hem och fixa iordning mig för kvällen som startas med grillning hemma hos pappsen sen får vi se vad som händer. Kommer skrivas in här iaf så ni får också veta senare :)

Ha en bra kväll !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0