Morn Morn !

Ja idag så ställde jag klockan på halv 11 och tänkte att det skulle vara skönt att sova ut lite men nej Halv 9 så var jag pigg som en lärka...Så nu är jag klar och fit for fight, 10 min efter jag egentligen skulle ha gått upp. Ska sticka iväg till rudbeck om ungefär 45 min och hämta ut en sista studentbiljett, vilken tabbe jag gjorde ! Sen ska jag gå till centralen vid 12 och möta jessie för att åka en snabbis till skolan. Måste snacka med klassen angående Dressed4Succes kläderna, börjar bli väldigt tajt om tid nu. Hoppas allt går som de ska nu annars vette fan...
Ska gå till posten sen också, står i trackern att kläderna finns där man har inte fått något sms än så ska höra vad som händer. Vill ha dem nu !

Även idag är det underbart väder !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0