Lördag

Ännu en fest dag, fan 3 dagar i rad ä lite över det normala men har man lov så är det lika bra att gå All In ....

Vaknade iallafall upp och Jessie hänkade på mig till ica skrapan för att köpa lite frukost godis. Inne i skrapan så står en av snubbarna från kvällen innan och vi går fram och säger hej. Han frågade nästan direkt vart systemet låg och vi tog en promenix dit för att han skulle köpa lite dricka till kvällen. Hahaha grymt skönt kille !  È du Gla i Fjösen eller !?!?!?!

Jag gick efter de hem och fixade mig inför påskmiddagen hemma hos far min, eller påsk och påsk... det blir grillat så blev ingen påskmat för mig i år :/ Fast maten smakade underbart gott ! Tre rätters med avokado och skagen röra till förrätt. grillat med pommes och bea til förrätt och mango med yoghurt och pistagenötter med baliyes till efter rätt. Mums !

Drog sen till jessie och efter en stund kom emma. Vid en 9 drog vi ner på stan och skuttade glatt in på hotellet taggade för fest ! Vi drack och snackade massa skit och hade det trevligt. Blev en och annan massage för några av oss innan vi vid kvart över 2 drog därifrån, lulliga och glada !

Btw så blev jag väldigt förvånad när från ingenstans T ringer och vill bjuda med oss på fest. Efter att inte ha hört av sig på fyra dagar och inte ens sa till att han inte kunde ses i tisdag så ansåg jag mig vara skapligt dissad. Blev ett väldigt stressigt,hattigt och snabbt samtal. Försökte ringa upp han sen bid en halv 2 men då var telefonen avstängd. You make med confused !

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0