Ledig tisdag !

Uppe med tuppen och ligger just nu i sängen, skulle ha mötit Jessie på stan halv 11 men hon försov sig den spjuvern !
Kommer bli en ganska fullspäckad ledig dag ändå, har sjukt mycke skol arbeten att göra så det är galet. Efter listan jag skrev så tillkom det ca 4 grejer till.. Pest och pina ! Men det känns som att om jag tar tag och börjar med allt och blir klar med det så är det ännu närmare studenten och slutet, därför drar jag mig lite från att göra det. Vill på ett sätt att det ska ta slut men ändå inte. Vill ha kvar tryggheten.

Om man säger såhär:
Jag har 3 grejer totalt kvar i Historian
3 grejer kvar totalt i ekonomi B
1-2 grejer kvar i svenskan
3 grejern kvar i naturen
och
1-2 grejer kvar i int. ekonomi
Sen är det helt slut !
Det är åt helvete egentligen....

Satt och snackade en del med C igår på msn.... vi bestämmde en bakis dag på fredag haha jag ville ut på promenad men han kunde inte lova att han skulle orka.. Får se om vi stöter på varan på valborg. Tycker jag iaf !

Idag så ska jag ringa till de två ky utbildningar som jag sökt, har lite fårgor angående slutbetyget som ska vara inne senast 5 och 15 maj som jag inte kommer ha fått vid det laget. Så ska höra hur dem tänker där.
Ska även börja lite med ett power-point till projektet och börja lite smått till provet i ekonomi B som jag har på Torsdag. Snäll va, sätta ett prov på Valborg. Vafan?! Har människan ingen hjärna. Var som historia läraren som satte ett prov dagen efter kryssningen haha det var 1 person där och det var han som INTE var på kryssningen. Lärare är inte så smarta ibland.

Nu ska jag käka lite frukost !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0