Längtan till helgen

Änu en helt död dag, gick upp 7.20 som en zombie och åkte till skolan.
Slutade halv 10 så åkte hem och sov till 2 ungefär, stängde av telefonen denna gång så jag kunde få sova ifred.
När jag slog på telefonen igen så hade jag fått några sms av bla Jessie och Emma så ringde upp dem och pratade en stund...

Hade även fått ett lite sött sms från C, blev väldigt glad faktiskt !
Längtar till Lördag....

I helgen så ska jag sova mycket, blir nyktert eftersom vi alla är panka efter kryssningen. Jag ska vara fylle chaffis fredag och eventuellt lördag natt, känner att jag behöver tjäna lite pengar. Så alla chanser godkäns !

Sitter just nu och kollar på tv med mor min, ska sova om någon stund, fast kommer inte gå eftersom jag redan sovit 4 ½ timme idag. Imorgon är bilen ledig så blir till att brumma med den till skolan, ger mig en halv timme extra att sova så det är nice !

Natti Natti
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0