Jäääsp !

Hej hej !

Ligge just nu helt utslagen i soffan, är helt slut efter att ha målat och slipat och spacklat i drygt 7 timmat.
Mat blev det på Amore, lyckades dra ner en Jimmy som matsällskap, han hade en lunch inestående så han kunde inte säga nej. Det blev 2 maffiga Giros tallrikar med vit sås. Mums !
Just nu ligger jag och väntar på att Mammsen ska komma hem så jag får lite sällskap här i röran.

Ja T har inte hört av sig så vetta fan va grejen är ... Tyck alltid ramla på samma sorts killar hela tiden. Tydligen !

Imorgon ska jag måla klart och eventuellt ta en tripp till återbruket med allt skit jag rensat bort och eventuellt en tripp till Ikea och inhandla lite grejer.
På kvällen blir det födelsedagsmiddag hos Lena sen utgång med Jessie och EmmaB.

Hörs imorgon,God natt !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0