Helt död !

Ligger just nu i sängen och lyssnar på My immortal, helt underbart låt !


 

Jag hade faktikst tänkt att gå till skolan idag, hade ställt klockan på 8 och allt. Men när klockan väl ringde så var att gå upp inge alternativ så jag somnade vidare och vaknade vid en 11 typ.
Missar två elktioner idag,varav ett prov, inte så bra men hade inte gjort bra ifrån mig även om jag gått dit...

När posten kom idag så rusade jag som vanligt till dörren och sliter upp ett kuvert från posten, tillbehören till dressed4success har kommit ! Jippi ! haha ett paket på 4,2 kg, lycka till att få hem det, måste vara stort som ett as !
När jag såg att dem kommit så skyndade jag mig till datorn och betalade fakturan, ville inte göra de försen jag fått grejera.

It is all coming to a reality....
Nu börjar det kännas änu mer att det endast är 53 dagar till studenten, känndes mycket när Emmsan mitt på dansgolvet börjar gråta när dem spelar studentsången ! I helvete alltså, blir tårögd bara av att tänka på det .....

Nej usch kanske ska ta och dra sig in i duchen snart...
Idag ska jag iag ut på en promenad i det otroligt fina vädret, sen får vi se vad som händer
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0