Helgen

I fredagskväll så blev det en fika med Jessie och Emmsan vid 9 på Gränden. Blev en päron/vanilj muffin med Mer för mig Och Kaffe för dem andra två. Kl 10 ringde far och ville hem så Emmsans MH kom och hämta upp oss och släppte av mig och Jessie hos pappa där bilen väntade. Hela (lilla) turen hem till mig så höll jag för ögonen och skrek haha fy helvete vilken galning på att köra !

Vi skuttade iaf in i Lenas fina Ford och satte på Caramell på högsta volym, gud var 10 år sen jag hörde dem.
Frame i eskilstuna vid 11 möttes vi av ett gäng glada människor innan vi med lite tjat begav oss hemmåt, blev Caramell på högsta igen då pappa slockande i baksätet, hahahahah. Efter en felkörning så var vi hemma vid 1 och käka lite mat innan vi gick och la oss.

På lördag morgon så vaknar jag fröst vid kl 6 sen vid tjugo i 8 av att jessie telefon ringer och sen igen vid halv 10 och då gav jag upp hoppet om att få sova till halv 12 då jag ställt klockan. Jag och Jessie gick ut i det otroligt fina vädret och satte oss på min innergård och solade lite innan vi gick in och gjorde oss i ordning.
Kl 1 så sjussade jag ut bilen full av snubbar till Buschen där det var dags för poker kväll. Åkte sen in till stan och hälsade på morsan på media markt innan jag plcokade upp emma och åkte hem till Jessie. Där blev det stekning på balkongen tills kl blev drygt 7 och magen började kurra, jag åkte till gryta och käka lite mat med lillebror. Sen begav jag migtill stan för att kolla på film med C.

Det blev fotboll,hockey, en urusel film och en massa trevligt prat. Väldigt nice. Just my type of guy !
Måste göras om :)

Kvart över 12 åkte jag ut i buschen och hämta upp fyllona, blev en tripp till halsta först sen tillbaka och tills sist in till stan. 2:15 Hem och sov ! Sköööönt ! Fick 300 för besväret så de tackar vi för.

Nu sitter jag hemma hos mor min ska plugga lite inför svenska provet imorgon, suck !

Imorgon blir det fotning för studentgrejer på Media markt !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0