God eftermiddag

Påskäggs letning, drog jessie i stortån som väckning och ett samtal till T inledde dagen. Kände inte riktigt att jag fick mitt sagt i går så ville klargöra och jag ringde upp en väldigt sliten och Bakis snubbe.
Påskäggs letningen var sådär rolig, hittade det längst ner i en stor papppåse med böcker i, så nu ligger det böcker Överallt !  Gott Godis var det i iaf.

Jessie har nyss dragit och jag ska börja städa upp lite i lägenheten eftersom att mina saker ligger verkligen Överallt...
Lovet börjar dra sig mot sitt sluskede, men kan säga att jag haft grymt kul, lika bra att ta vara på den tid man har !
Nästa helg blir det student kryssning ! Ojojoj hahaha !
Endas 62 dagar kvar nu liksom !


See ya later !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0