Gårdagen...

.... Var väldigt mysig, jag fixade biljetterna och mötte sen upp Jimmy, vi stack till Spicy och åt en mycket god lunch. Efter de tog vi en liten stanrunda i det fina vädret. Strax efter ett mötte jag upp EmmaB och vi drog till solstudion och solade lite. Kom hem och slappade lite sen fixade i ordning mig. Var ju TAbazco dax kl 7 då jag skulle möta upp emma och jessie. T ringde när jag kom ut ur duschen och sa att han också skulle dit.
Som sagt, jag mötte upp Emma och Jessie, etfer en stund kom Jennifer också. Vi begav oss mot Tabazco och satte oss i sofforna och började beställa in drinkar. Drack 3 stycken mycket goda. Vi satt och snackade lite skit som vi gör bäst och Jessie fick sin present som hon blev mycket glad över. Vid 9 kom T dit och jag vette fan men jag var sjukt nervig, men God damn han ser ju bar ut !
Vid elva åkte allihop hem och jag åkte hem till T och ja jag försökte sova iaf men funkade inte så bra när personen snarkar så förbannat. Men det var mysigt iaf.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0