Fredagen

Åkte till skolan med Jessie och upptäckte att vi var en timme sena så alla hade gjort klart provet och dragit hem, fan ! JAg var ju tvungen att prata med alla om kläderna.. Men smart som man är så gick jag till Laura, fick några kuvert pch några adresslappar som jag kunde skciak portofritt, så jag skickade hem brev till alla istället, smart va?

Vi åkte sen ner på stan och kollade runt lite, blev en glass i solskenet, Loving it ! Vid tre gick jag hem och vid 5 började jag fixa mig, blev lite stressigt för jag skulle göra det och laga mat sammtidigt och sen vara hos Jessie vid 6, som tur var fick jag hjälp av bror och kunde sen komma en timme senare.
Hemma hos Jessie körde vi grogg spelet och inväntade Emmsan och resten av gänget. Vid halv 11 tog vi bussen ner på stan till krogen, det stod mellan Bmb och Pluto, slutade med att vi gick till Pluto etfer att jag och Alex körde en liten undersökning, Hot or Not ?  Inne på pluto var det skapligt dött men det tog sig efter ett tag... Vi drog därifrån strax efter ett och vid halv 3 kom jag hem, kvart i 3 sov jag som en stock !

Fick btw mig att skicka ett lite halv gulligt sms till T, vilket är inte så likt mig att göra. Efter en timme utan svar började jag ångra mig och tänkte om jag skulle skriva att jag tog tillbaka det, hmmm.... Men efter ett antal timmar fick jag ett svar, Puh ! , Började känna mig lite dissad där. Vi ska träffas på Tisdag btw, ska bli riktigt Nice, men Fan säger jag bara !

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0