Fredag

Kom hem strax innan 9 imorse, mådde som ett vrak, hade inte sovit än mer en timme totalt och var hungrig som få. Försökte sova när jag kom hem men folk höll på att smsa som tokar så blev inget av de. Kl 11 så började jag dra mig mot bussen för att möta Jessie och Emma, vi åkte till skolan och tog närvaro till våran enda lektion. Såg att det var påskmat till lunch och blev överlyckliga men vilken besvikelse när vi ser att det bara är kall lax och varm potatis. Va fan kallar man de för påskmat så heter jag Hilda ! var fan tog köttbullarna och prinskorven vägen?
Vi hoppade på bussen och drog till hälla där vi tog en korvrunda på Ikea och gick sen in och kiade runt lite.
Sen gick jag til ica och hämtade ut min studentmössa som vart inne på töjning, mitt armband från cocco.se kom också så det var en bra dag hittils iaf.

Märkte sen att högtalaren på min älskade telefon gått sönder. Fan ! Den har höllt i 2 och ett halvt år, den kan ju hålla lite till ändå, iaf tills jag har råd med min touchwiz.... Så är inte så glad nu. Får köra med handsfree tills i höst, Suck !
Imorgon är vi typ lediga också, vi har en lektion 8.20 men den sover jag över i stället, känns inte så värt att gå upp och gå på den, ta närvaro för att sen göra grupparbete....Nej tack !

Ska sita och sura lite nu
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0