Fredag

Vaknade upp en aning bakis och sjukt trött försökte äta lite frukost men magen ville inte riktigt....
Mamma hämtade upp mig och vi åkte ut till ikea där jag handlade lite möbler och gardiner till mitt otroligt snygga rum. Jag blev grymt nöjd med resultatet. Det blev en vit hylla till teven och ett litet vitt bord brevid sängen och ett par enkla vita gardiner. Vi kör på stilrent nu känner jag !
Ikea 449 :-

Nu ska bara lite tavlor och hyllor upp på väggarna så blir det perfekt.
Ska köpa en av denna hylla:


Ikea 177 :-

Jag tog en middags lur innan jag och mamma atte ihop möblerna och gjorde i rodning rummet.
Till kvällen så lagade vi 3 rätters som blev en 2 rätters... Det blev förrätt med bacoc och ostgratinerad sparris och mozzarella ost med tomat.

Och till huvudrätt blev det Fläskfilé med potatisgratäng och bearneisås.

Mötte efter de upp Jessie och EmmaB för en mysig kväll på Tabazco. Vi träffade två helsköna eventförsäljare från 3 som bad oss följa med och busa lite med deras kollega som låg och sov. Ja visst sa vi och så bar det av till deras hotell.
Emmsan smyger sen i rummet och väcker killen genom att säga typ:  Älskling vakna !
Hahahaha den killen blev skapligt chokad !
Efter att ha blvit inbjuda till en lördagsfest på hotellrummet så drog vi oss iväg mit haga där vi skulle på en fest.
Vi var där i typ 10 min innan vi kännde oss alldeles för slita och trötta för att orka va kvar så vi drog hem och sov typ kl halv 3.
När jag precis somnat så ringer telefonen kl 4, det var Stoffe som undrat var fan vi tog vägen och tyckte att jag var aningen bitter(?)
Bitter kan du vara själv sa jag och sen somnade jag om.

Änu en mycket rolig kväll !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0