18 april- 19 april

Morgonen börjad med att jennifer kom över vi 9, vi lagade äggrora och bacon innan vi började fixa oss.
Sminket åkte på och fest musiken fixades. Vid 12 så kom emma, jessie och timea hit innan vi drog till spicy och åt en mycket god 13C. Sen bar det av till förfest hemma hos Erik  på stan. Grymt taggade vid det här laget !
Vid hlv 3 begav vi oss till centralen och möttes av ett kaos myller av bussar. Idioterna hade ju ställt sig på den lilla dleen av centalen bland de vanliga VL bussarna + sthlm bussarna. Hahah bland 18 kryssningsbussar så var det inte lätt att hitta rätt kan jag säga. Vi kom på bussen drygt 10 i och sen bar det av !
Strax innan 5 var vi framme och jahaja tänkte vi 2  timmar tills vi får gå på... What to do!?
Vi letade oss fram till baren där det mirakulöst precis blev ett bord eldigt så vi slog oss ner där.. MysPys !

10 över 7 började på gåendet och ja hur dem tänkt att få på 2500 pers på 20 min vet jag inte haha Kaos !
Vi kutade till hytten och lämnade av sakerna innan vi stack till buffén, ojojoj säger jag bara, vilken mat !
Blev 3 tallrikar, 1 men kallt, 1 med varmt och 1 med efterätt eller nej 2 med efterrätt ! Och till de 2 glas vin. Mums !
Vi drog oss sen till en full taxfree där jag köpte 1 liter vin, den sista bacardin och 2 sprite..

Sen började vi fixa oss..

Jessie och Jennfan smugglade in sprit i emmas gammla linsvätskeflaskor !
 

Ett litet videoklipp från när vi fixar oss.. Lisas nyckel är borta så hon är lite arg !


Sen hände det mycket, förfest dansgolvet, lite annat, efterfest i hytten och ja jag typ satt och nickade till så la mig i lisas hytt vid halv 7 tyyyyp, sen vaknade jag av att lisa kom och la sig PÅ mig, aj ja jag ska flytta på mig mumlade och gick tillbaka till min hytt där det var fullrulle. Alla flyttade på sig och drog till pubben så att jag kunde sova, så söta ! :)

Vid 12 så vaknade vi till liv, och ja det var ingen vacker syn för någon av oss, men vilken kul kväll/natt !

Hade tydligen rullat in en snubbe i kundvagn i våran hytt medans jag sov hos lisa, hahaha måste vart en kul syn !

Jag låg och typ dog i hytten hela dagen innan vi skulle utrymma hytten och åka hemåt.
Var skönt att komma hem sen, försökte kolla på film men somnade på soffan så gick och la mig och tvärslocknade halv 10. Då är man trött !

Vi steker hårt !
// Michaela





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0